Despre Noi
O experienta de 20 de ani in domeniu marin!
Din 2003 suntem service autorizat si reprezentanti oficiali Yamaha, prin Nicolas Gas www.totulyamaha.ro, iar din vara anului 2021 am devenit reprezentanti oficiali ai primul brand japonez de motoare outboard, Tohatsu, prin Outboard Center. O marca sinonim cu fiabilitatea si eficienta, ce acum este in mod oficial prezenta pe piata din Romania.
Comercializam, montam si servisam motoare de barca la baza noastra de pe malul Lacului Snagov.
Istoria Tohatsu
1922 | Takata Motor Research Institute a fost fondat de Takata Masuzo și Ginji Takei. |
---|---|
1925 | Redenumit ca Takata Motor Enterprise. |
1930 | Tokyo Plant a fost mutată la Osaki cu 25 de angajați. |
1932 | Redenumit Takata Motor Manufacturing Corporation și reînființat ca companie. |
1935 | Takata Motor a dezvoltat Motorul Outboard 2F-50. |
1939 | Redenumit Tokyo Hatsudoki Corporation. |
1943 | Uzina Okaya a fost construită datorită anticipării unui atac aerian în Tokyo. |
1948 | S-a început producția de motoare agricole și s-a produs pompa de irigare seria VB. |
1949 | VC-50, prima pompă portabilă de incendiu mică de pe piața internă, a fost dezvoltată. |
1950 | Tokyo Hatsudoki a fost listat la bursa de valori din Tokyo. |
1953 | Puppy, motocicletă de 48cc a fost eliberată. |
1956 | Tokyo Hatsudoki a început producția de motoare forboard. Primele modele au fost denumite serii OB. |
1957 | A fost lansat motorul micro-mini agricol. |
1960 | Tokyo Hatsudoki a înregistrat pierderi, iar dividendele au fost reduse la zero. Runpet CA2 a fost introdus și a câștigat curse de clubman. |
1961 | Tokyo Hatsudoki a fost corporatizat sub Fuji Electric Manufacturing Corp. |
1962 | A avut loc primul Tokyo Boat Show. |
1965 | Conform Legii privind reabilitarea, Tokyo Hatsudoki a încetat producția de motociclete. |
1966 | A fost introdusă pompa de stingere a incendiilor V50A. |
1968 | Sediul central sa mutat la Azusawa, Itabashi. |
1969 | Tokyo Hatsudoki a început producția de motoare pentru snowmobile pentru Rupp Corp. în SUA |
1970 | Tokyo Hatsudoki a introdus B38A, primul motor exterior al Japoniei de 25 de cai putere. |
1972 | Numele companiei a fost schimbat în Tohatsu Corporation. |
1974 | A fost lansat CJ1000, Cold Jet pentru camioane din clasa de 2 tone. |
1976 | A fost introdus motorul exterior M35A. |
1980 | A fost introdus motorul exterior M55A (55 cai putere). |
1984 | Tohatsu s-a afiliat la Nissan Motors și a început să furnizeze motoare exterioare către Nissan în baza OEM. |
1986 | A fost introdus motorul exterior M90A cu 3 cilindri și 90 de cai putere. |
1988 | Tohatsu a înființat o companie mixtă „Tohatsu Marine Corporation” cu Brunswick. |
1989 | A debutat motorul exterior M140A. |
1990 | A fost introdusă pompa de stingere a incendiilor cu zgomot redus V46A. |
1991 | Au fost lansate outboard-uri mici și ușoare, M2.5A, M4C și M6B. |
1992 | Au fost lansate motoare forboard, M70B și M60B. |
1998 | A fost introdus MFS5A cu 1 cilindru și 123cc. |
1999 | Au fost lansate motoare exterioare MFS9.9A, MFS15A în 4 timpi. |
2000 | A fost introdus TLDI MD50A. A fost introdusă pompa portabilă de stingere a incendiilor VC52A. |
2001 | Au fost lansate TLDI MD90A și MFS30A în 4 timpi. |
2005 | Tohatsu Marine Corp. s-a mutat la noua fabrică din Komagane. A debutat modelul EFI în 4 timpi MFS25 / 30. |
2006 | TLDI MD115A a fost lansat. A fost lansată VF53AS, pompă portabilă de stingere a incendiilor cu motor ecologic în 4 timpi. |
2007 | Tohatsu a sărbătorit 75 de ani. |