PORTABLE (2.5 – 20 cp)
Motor Ourboard Tohatsu MFS 15 ES
Motoare Portabile
Contacteaza-ne pentru modele si preturi!
Beneficii Tohatsu 15 CP EFI 4 timpi
- Funcționare cu injecție electronică de combustibil (EFI) fără baterie
- Ușor și compact
- EFI avansat pentru funcționare lină, pornire mai ușoară și eficiență sporită a consumului de combustibil
- Conceptul de dezvoltare și design „Light Weight ECO Sport”
- Tehnologia Simpliq ™ – rezultatul inovației tehnologice continue alimentat de căutarea a nimic mai puțin decât cele mai bune
- Proiectat cu tehnologie inovatoare
- Disponibil într-o mare varietate de modele
- Filtru de ulei tip canister pentru înlocuire ușoară
- Un separator de apă combustibil de înaltă calitate, ușor de utilizat
- Vibrații foarte reduse pentru o călătorie mai lină și mai silențioasă
- Emisie foarte scăzută, aprobare EPA și CARB de 3 stele
Performanță ridicată și funcționare ușoară
- Unitate digitală de control electronic (ECU) pentru pornirea imediată a motorului în toate condițiile, răspuns mai rapid al clapetei de accelerație și trolling mai lin
- EFI fără baterie cu demaror de retragere pe toate modelele
- Bordul exterior este mai ușor de ridicat și înclinat în acționarea superficială, deoarece am avansat componentele grele înainte
- Alternator mare și redresor pentru încărcare superioară a bateriei *
- Mâner multifuncțional al timonului: întrerupător de oprire, schimbare frontală, șurub de reglare a fricțiunii și comutator de înclinare a puterii (PTS: numai pentru modelele cu înclinare electrică), integrat în mânerul timonului pentru confort
- Model de telecomandă disponibil
- Unitate de apă puțin adâncă *
- Raza de rotire de 90 de grade
- Fricțiune reglabilă a direcției pentru reducerea efortului de direcție *
Noțiuni de bază pentru confortul și fiabilitatea utilizatorului
- Eșapament prin propulsie pentru o călătorie mai liniștită
- Sistem de răcire controlat termostatic pentru o temperatură constantă a motorului
- Căptușeală a carcasei pompei de apă din oțel inoxidabil pentru o durabilitate remarcabilă
- Aliaj de aluminiu marin de înaltă calitate, care asigură protecția maximă împotriva coroziunii
- Acoperire cu zinc pe pasajele interne de apă pentru o rezistență superioară la coroziune
- Rezervorul de combustibil de 3,1 galoane (12 litri) include racordurile de combustibil și conducta de combustibil cu manometru de combustibil pe capac
- Elice din aluminiu
Avertisment și protecție
- Avertizare de presiune scăzută a uleiului (vizuală și sonoră **)
- Șnur de siguranță (o caracteristică esențială de protecție standard pe toate forboard-urile Tohatsu)
- Protecție la pornire în viteză pentru pornirea mai sigură a motorului
- Peste-rev. limitator
CARACTERISTICI
Mâner de timon multifuncțional
Comutatorul de oprire, comutatorul frontal, șurubul de reglare a fricțiunii și comutatorul de înclinare a puterii (PTS: numai pentru modelele cu înclinare electrică) sunt integrate în mânerul cleștei pentru confort.
Mâner de transport stivabil
Am încorporat un mâner de transport pe partea din față care poate fi ușor ascuns atunci când nu este utilizat.
Separator de apă pentru combustibil
Un separator de apă combustibil de înaltă calitate și ușor de utilizat este echipamentul standard pentru toate EFI 20 | 15 | 9.9 motoare. Acest separator de apă unic, dar simplu, nu necesită utilizarea unui singur instrument pentru a scurge apa.
Centrul de gravitate îmbunătățit
Prin deplasarea componentelor grele (adică arborele cotit, arborele motor) cu 30 mm înainte comparativ cu modelul anterior, greutatea de înclinare a scăzut cu 26% față de versiunea anterioară, facilitând astfel înclinarea manuală a utilizatorilor.
Aspect compact al sistemului de combustibil pentru o întreținere ușoară
Rezervorul de separare a vaporilor (VST) a fost conceput pentru a integra pompa de alimentare cu combustibil de înaltă presiune, regulatorul și răcitorul de combustibil într-o singură componentă.
SPECIFICAȚII
Motor | 2 cilindrii – 4 timpi |
---|---|
Ieșire | 15 ps (11,0 kw) |
Deplasare | 333 cc (20,32 cu.in.) |
Bore x Stroke | 61 x 57 mm (2,40 x 2,24 in) |
Pornire | Electric sau manual |
Tipul de control | Telecomandă sau mânerul timonului |
Schimbator de viteza | Înainte – Neutru – Invers |
Raport de transmisie | 2.15: 1 (13:28) |
Gama de selecție a elicei | 6 “- 11,5” |
Înălțimea traversei | 15 “, 20” |
Combustibil | Benzină fără plumb (87 octani) |
Tip ulei | Ulei certificat NMMA FC-W ® în 4 timpi ** SAE 10W-30/40 (SF, SG, SH, SJ) |
Capacitate ulei | 1L (1,06 qt.) |
Rezervor de combustibil | 12 L (3.1 US Gal.) Rezervor de combustibil separat |
Greutate* | 43 kg (94,8 lbs.) |
Ieșire alternator | Opțional: 12V, 145W, 12A (standard pe modelele de pornire electrică) |
Max. Gama RPM | 5.400 – 6.100 |
Injecție electronică de combustibil | Standard |
Sistem digital de aprindere CD | Standard |
Începeți Protecția Gear | Standard |
Sistem de răcire controlat de termostat | Standard |
Eșapament prin acces | Standard |
Avertizare presiune ulei | Standard |
Unitate de apă superficială | Standard |
Power Tilt | Opțiune |