PORTABLE (2.5 – 20 cp)
Motor Ourboard Tohatsu MFS 20 EFS
Motoare Portabile
Modelele MFS20 reprezintă cele mai ușoare motoare outboard de pe piața mondială, echipate cu tehnologia EFI (Electronic Fuel Injection), și nu necesită baterie la bord. Acestea continuă să fie un alt bestseller în cadrul celebrei game de motoare portabile de la Tohatsu, un adevărat pionier în domeniul motoarelor outboard. Tehnologia EFI garantează o pornire extrem de ușoară a motorului, fără efort și fără probleme, indiferent de condițiile meteorologice.
Acest model este dotat cu avertizor vizual și sonor pentru presiunea scăzută a uleiului, precum și cu separator de apă din combustibil, contribuind astfel la fiabilitatea și durabilitatea motorului Tohatsu.
Cu o garanție standard Tohatsu de 5 ani, modelele MFS20 impresionează prin performanțe excepționale și tehnologie de ultimă generație. Descoperă-le la Outboard Center Romania, magazinul nostru dedicat pasionaților de navigație și motoare marine.
Contacteaza-ne pentru modele si preturi!
Beneficii Tohatsu 20 CP EFI 4 timpi
- Funcționare cu injecție electronică de combustibil (EFI) fără baterie
- Ușor și compact
- EFI avansat pentru funcționare lină, pornire mai ușoară și eficiență sporită a consumului de combustibil
- Conceptul de dezvoltare și design „Light Weight ECO Sport”
- Tehnologia Simpliq ™ – rezultatul inovației tehnologice continue alimentat de căutarea a nimic mai puțin decât cele mai bune
- Proiectat cu tehnologie inovatoare
- Disponibil într-o mare varietate de modele; Modelele Remote / Power Tilt sunt acum disponibile atât în Aqua Marine Blue (MFS20E), cât și în Beluga White (MFS20EW)
- Filtru de ulei tip canister pentru înlocuire ușoară
- Un separator de apă combustibil de înaltă calitate, ușor de utilizat
- Vibrații foarte reduse pentru o călătorie mai lină și mai silențioasă
- Emisie foarte scăzută, aprobare EPA și CARB de 3 stele
- 5 ani garanție limitată
Performanță ridicată și funcționare ușoară
- Unitate digitală de control electronic (ECU) pentru pornirea imediată a motorului în toate condițiile, răspuns mai rapid al clapetei de accelerație și trolling mai lin
- EFI fără baterie cu demaror de retragere pe toate modelele
- Bordul exterior este mai ușor de ridicat și de înclinat în acționare superficială, deoarece am avansat componentele grele
- Alternator mare și redresor pentru încărcare superioară a bateriei *
- Mâner multifuncțional al timonului: comutator de oprire, schimbare frontală, șurub de reglare a fricțiunii și comutator de înclinare a puterii (PTS: numai pentru modelele cu înclinare electrică), integrat în mânerul timonului pentru confort
- Model de telecomandă disponibil
- Unitate de apă puțin adâncă *
- Raza de rotire de 90 de grade
- Fricțiune reglabilă a direcției pentru reducerea efortului de direcție *
Noțiuni de bază pentru confortul și fiabilitatea utilizatorului
- Eșapament prin propulsie pentru o călătorie mai liniștită
- Sistem de răcire controlat termostatic pentru o temperatură constantă a motorului
- Căptușeală a carcasei pompei de apă din oțel inoxidabil pentru o durabilitate remarcabilă
- Aliaj de aluminiu marin de înaltă calitate, care asigură protecția maximă împotriva coroziunii
- Acoperire cu zinc pe canalele interne de apă pentru o rezistență superioară la coroziune
- Rezervorul de combustibil de 3,1 galoane (12 litri) include accesoriile de combustibil și conducta de combustibil (modele de timon)
- Elice din aluminiu
Avertisment și protecție
- Avertizare de presiune scăzută a uleiului (vizuală și sonoră **)
- Șnur de siguranță (o caracteristică esențială de protecție standard pe toate forboard-urile Tohatsu)
- Protecție la pornire în viteză pentru pornirea mai sigură a motorului
- Peste-rev. limitator
CARACTERISTICI
Mâner de timon multifuncțional
Comutatorul de oprire, comutatorul frontal, șurubul de reglare a fricțiunii și comutatorul de înclinare a puterii (PTS: numai pentru modelele cu înclinare electrică) sunt integrate în mânerul cleștei pentru confort.
Mâner de transport stivabil
Am încorporat un mâner de transport pe partea din față, care poate fi ușor ascuns atunci când nu este utilizat.
Separator de apă pentru combustibil
Un separator de apă combustibil de înaltă calitate și ușor de utilizat este echipamentul standard pentru toate EFI 20 | 15 | 9.9 motoare. Acest separator de apă unic, dar simplu, nu necesită utilizarea unui singur instrument pentru scurgerea apei.
Centrul de gravitate îmbunătățit
Prin deplasarea componentelor grele (de exemplu, arborele cotit, arborele motor) cu 30 mm în față comparativ cu modelul anterior, greutatea de înclinare a scăzut cu 26% față de versiunea anterioară, facilitând astfel înclinarea manuală a utilizatorilor.
Aspect compact al sistemului de combustibil pentru o întreținere ușoară
Rezervorul de separare a vaporilor (VST) a fost proiectat pentru a integra pompa de alimentare cu combustibil de înaltă presiune, regulatorul și răcitorul de combustibil într-o singură componentă.
SPECIFICAȚII
Motor (Nr. Cilindru) | 2 cilindrii – 4 timpi |
---|---|
Ieșire | 20 CP (14,7 kw) |
Deplasare | 333 cc (20,32 cu.in.) |
Bore x Stroke | 61 x 57 mm (2,40 x 2,24 in) |
Pornire | Electric sau manual |
Tipul de control | Telecomandă sau mânerul timonului |
Schimbator de viteza | Înainte – Neutru – Invers |
Raport de transmisie | 2.15: 1 |
Gama de selecție a elicei | 6 “- 10” |
Înălțimea traversei | 15 “, 20”, 25 “ |
Combustibil | Benzină fără plumb (87 octani) |
Tip ulei | Ulei certificat NMMA FC-W ® în 4 timpi ** SAE 10W-30/40 (SF, SG, SH, SJ) |
Capacitate ulei | 1,07 qt. (1 L) |
Rezervor de combustibil | 3.1 Gal. SUA (12 litri) rezervor de combustibil separat (modele Tiller) |
Greutate* | 94,7 lbs. (43 kg) |
Ieșire alternator | Opțional: 12V, 145W, 12A (standard pe modelele de pornire electrică) |
Max. Gama RPM | 5.400 – 6.100 |
Sistem digital de aprindere controlat de ECU | Standard |
Începeți Protecția Gear | Standard |
Sistem de răcire controlat de termostat | Standard |
Eșapament prin acces | Standard |
Avertizare presiune ulei | Standard |
Unitate de apă superficială | Standard |
Power Tilt | Opțiune |