MID-RANGE (25-100 cp)
Motor Ourboard Tohatsu MFS 25
Motoare Mid-Range
Motorul MFS25D este conceput pentru o varietate largă de aplicații de barci, cum ar fi cele gonflabile, din aluminiu și fibră de sticlă. Disponibil într-o gamă variată de opțiuni, MFS25D se va potrivi oricărei configurații de care aveți nevoie pentru barca dvs.
Am atins cel mai mic greutate în clasa sa și am îmbunătățit fiabilitatea, fără a sacrifica performanța. Tohatsu se străduiește să ofere o experiență de navigație mai inteligentă și mai captivantă.
Pentru a afla mai multe despre motorul MFS25D și pentru a discuta despre opțiunile disponibile pentru barca dvs., vă invităm să vizitați Outboard Center de pe malul lacului Snagov. Acolo, veți putea vedea în persoană motorul, să discutați cu experți în domeniu și să aflați detalii despre achiziționare. Cu “Outboard Center”, vă asigurăm că veți găsi soluțiile potrivite pentru necesitățile dvs. nautice.
Contacteaza-ne pentru modele si preturi!
CARACTERISTICI

Opțiuni Direcție
Unic pentru MFS25/30D, am reproiectat mânerul pentru a include un comutator de oprire, un sistem de control al vitezei de rulare în patru pași de la 750 RPM la 1050 RPM, înainte – neutru – schimbător invers, reglarea fricțiunii accelerației și butonul de pornire electric pe anumite modele. Mânerul multifuncțional de tăiere Tohatsugements este de asemenea disponibil pentru mai multe opțiuni de model. Atât mânerele standard, cât și cele multifuncționale au funcția de control al vitezei de rulare. Sunt disponibile și modele de control la distanță.

Mâner multifuncţional pentru braţ cu reglare a înălţimii
Mânerul multifuncţional al braţului este echipat cu reglare a înălţimii în 3 poziţii cu accesoriu opţional pentru a asigura o reglare suplimentară a înălţimii în 4 poziţii.

Sistem de încărcare de înaltă putere cu 17,5 amp
Modelele electrice de pornire includ cel mai bun sistem de încărcare cu putere mare din clasa 17,5 amp. Acest lucru se realizează prin aplicarea de magneți mai puternici pe magnetou și un redresor răcit cu apă. Aceste îmbunătățiri produc cea mai mare putere a alternatorului fără a crește greutatea.

Locații optime de montare a motorului
Am repoziționat locațiile de montare a motorului și am optimizat distanța dintre suporturile superioare și inferioare ale motorului prin aducerea suportului superior și a suportului inferior din centrul arborelui de antrenare. Designul nostru modernizat reduce vibraţiile şi creşte manevrabilitatea pentru o experienţă mai bună în navigaţie.

Carcasă minimă pentru angrenajul de tracțiune a apei
Carcasa de viteze nou proiectată a fost dată unei forme mai asemănătoare torpilei pentru un flux hidrodinamic optim, reducând rezistența la apă și îmbunătățind performanța – de la planificare la viteza maximă. Un raport de transmisie de 2,17:1 optimizează cuplul final scăzut și capacitatea de a transforma o varietate mai largă de elice pentru multe aplicații de navigație.

Volant nou proiectat
Volantul nou proiectat creează fluxul de aer în interiorul cowling-ului. Acest lucru îmbunătățește circulația internă a aerului și reduce temperatura componentelor electrice pentru a maximiza fiabilitatea.

Întregul nou colector de admisie
Colectorul de admisie a fost complet reproiectat cu rășină pentru a reduce greutatea cu 48%.

Port auxiliar suplimentar de admisie a apei
Carcasa de viteze MFS25/30D(W) include un port auxiliar suplimentar de admisie a apei, asigurând o circulație constantă a apei de răcire. Acest lucru permite apei de răcire să vină pentru a răci motorul, chiar dacă intrarea primară a apei a fost acoperită de resturile marine.

Fara picaturi de ulei – tava de scurgere
Tava de scurgere a filtrului de ulei nou adoptată oferă o îmbunătățire a funcționării, reduce deșeurile și păstrează o mentalitate ecologică.
SPECIFICAȚII
Motor | 3 cilindrii – 4 timpi |
---|---|
Ieșire | 25 Cp (18,4 kw) |
Deplasare | 500 Cc (30.5 cu.in.) |
Bore x Accident vascular cerebral | 61 X 57 mm (2,4 x 2,25 in) |
Începe | Electric sau Manual |
Tip Control | Telecomandă sau Mâner Tiller |
Schimbător de viteze | Înainte – Neutru – Invers |
Raportul de Gear | 2.17:1 (12:26) |
Gama de selecție a elicelor | 8″ – 14″ |
Înălțimea Transmării | 15″, 20″ |
Combustibil | Benzină fără plumb (87 Octane) |
Tip Ulei | Certificat NMMA FC-W® Ulei în 4 timpi** SAE 10W-30/40 (SF, SG, SH, SJ) |
Capacitatea Uleiului | 1,8 qt. (1,7L) |
Rezervor de combustibil | 6.6 US Gal. ( 25 L ) Rezervor de combustibil separat |
Greutate* | 128 lbs. ( 58 kg ) |
Ieșire alternator | Opțional: 12V, 210W, 17.5A ( Standard pentru modele de pornire electrică ) |
Max. RPM Range | 5.000 – 6.000 |
Injecție electronică de combustibil | Standard |
Sistem digital de aprindere CD | Standard |
Începeți în protecția angrenajului | Standard |
Sistem de răcire controlat cu termostat | Standard |
Eșapament prin intermediul The-Prop | Standard |
Supraîncălziți Buzzer | Standard |
Decupare și înclinare electrică | Opțiune |
Avertisment presiune ulei | Standard |
Viteza variabilă a ralantiului | Standard |
Unitate de apă superficială | Opțiune |
** FC-W® este o marcă înregistrată a National Marine Manufacturers Assoc. (NMM)
Specificațiile și descrierile pot fi modificate fără notificare prealabilă.
