MID-RANGE (25-100 cp)

Motor Ourboard Tohatsu MFS 25

Motoare Mid-Range

Motorul MFS25D este conceput pentru o varietate largă de aplicații de barci, cum ar fi cele gonflabile, din aluminiu și fibră de sticlă. Disponibil într-o gamă variată de opțiuni, MFS25D se va potrivi oricărei configurații de care aveți nevoie pentru barca dvs.

Am atins cel mai mic greutate în clasa sa și am îmbunătățit fiabilitatea, fără a sacrifica performanța. Tohatsu se străduiește să ofere o experiență de navigație mai inteligentă și mai captivantă.

Pentru a afla mai multe despre motorul MFS25D și pentru a discuta despre opțiunile disponibile pentru barca dvs., vă invităm să vizitați Outboard Center de pe malul lacului Snagov. Acolo, veți putea vedea în persoană motorul, să discutați cu experți în domeniu și să aflați detalii despre achiziționare. Cu “Outboard Center”, vă asigurăm că veți găsi soluțiile potrivite pentru necesitățile dvs. nautice.

Contacteaza-ne pentru modele si preturi!

Beneficiile motorului Tohatsu 4-timpi:

  • Conceput cu tehnologie testată și dovedită
  • Inducție avansată cu flux transversal pentru funcționare lină
  • Filtru de ulei tip cartuș pentru înlocuire ușoară
  • Rezervor de ulei cu capacitate mare pentru lubrifiere optimă
  • Sistem de admisie reglat pentru decolări rapide
  • Emisii ultrareducate, aprobate de EPA și CARB
  • Performanță înaltă și operare ușoară:

Injecție electronică

  • Primul motor EFI de 4 timpi cu pornire manuală și fără baterie din industria nautică
  • Sistem de aprindere digital CD pentru porniri rapide
  • Alternator și rectificator mari pentru încărcarea superioară a bateriei
  • Fricțiune reglabilă a direcției și lamă de trim pentru reducerea efortului de direcție
  • Manetă de schimbare montată frontal pentru operare mai ușoară
  • 6 poziții reglabile pentru trim, pentru posibilitatea de croazieră în apă puțin adâncă
  • Trim și tilt (model EPTS/L)
  • Control la distanță (modele EPS/L + EPTS/L)

Fundamentele pentru confortul și fiabilitatea utilizatorului:

  • Evacuare prin elice pentru o călătorie liniștită
  • Sistem de răcire controlat termostatic pentru temperatură constantă a motorului
  • Carcasă de pompă de apă din oțel inoxidabil pentru durabilitate remarcabilă
  • Aliaj de aluminiu marin de calitate superioară, oferind protecție ultimă împotriva coroziunii
  • Strat de zinc pe canalele interne de apă pentru rezistență superioară la coroziune
  • Rezervor de combustibil din plastic de 25 de litri pentru modelele de 30 și 25 CP; rezervor de 12 litri pentru modelele de 18 și 15 CP, ambele incluzând accesorii și conductă de combustibil
  • Elice de aluminiu

Avertismente și protecție:

  • Avertisment de supraîncălzire (sonor)
  • Cablu de siguranță (o caracteristică esențială de protecție standard la toate motoarele Tohatsu)
  • Protecție la pornirea în treaptă pentru pornirea mai sigură a motorului
  • Limitator de turație excesivă

CARACTERISTICI

Opțiuni Direcție

Unic pentru MFS25/30D, am reproiectat mânerul pentru a include un comutator de oprire, un sistem de control al vitezei de rulare în patru pași de la 750 RPM la 1050 RPM, înainte – neutru – schimbător invers, reglarea fricțiunii accelerației și butonul de pornire electric pe anumite modele. Mânerul multifuncțional de tăiere Tohatsugements este de asemenea disponibil pentru mai multe opțiuni de model. Atât mânerele standard, cât și cele multifuncționale au funcția de control al vitezei de rulare. Sunt disponibile și modele de control la distanță.

Mâner multifuncţional pentru braţ cu reglare a înălţimii

Mânerul multifuncţional al braţului este echipat cu reglare a înălţimii în 3 poziţii cu accesoriu opţional pentru a asigura o reglare suplimentară a înălţimii în 4 poziţii.

Sistem de încărcare de înaltă putere cu 17,5 amp

Modelele electrice de pornire includ cel mai bun sistem de încărcare cu putere mare din clasa 17,5 amp. Acest lucru se realizează prin aplicarea de magneți mai puternici pe magnetou și un redresor răcit cu apă. Aceste îmbunătățiri produc cea mai mare putere a alternatorului fără a crește greutatea.

Locații optime de montare a motorului

Am repoziționat locațiile de montare a motorului și am optimizat distanța dintre suporturile superioare și inferioare ale motorului prin aducerea suportului superior și a suportului inferior din centrul arborelui de antrenare. Designul nostru modernizat reduce vibraţiile şi creşte manevrabilitatea pentru o experienţă mai bună în navigaţie.

Carcasă minimă pentru angrenajul de tracțiune a apei

Carcasa de viteze nou proiectată a fost dată unei forme mai asemănătoare torpilei pentru un flux hidrodinamic optim, reducând rezistența la apă și îmbunătățind performanța – de la planificare la viteza maximă. Un raport de transmisie de 2,17:1 optimizează cuplul final scăzut și capacitatea de a transforma o varietate mai largă de elice pentru multe aplicații de navigație.

Volant nou proiectat

Volantul nou proiectat creează fluxul de aer în interiorul cowling-ului. Acest lucru îmbunătățește circulația internă a aerului și reduce temperatura componentelor electrice pentru a maximiza fiabilitatea.

Întregul nou colector de admisie

Colectorul de admisie a fost complet reproiectat cu rășină pentru a reduce greutatea cu 48%.

Port auxiliar suplimentar de admisie a apei

Carcasa de viteze MFS25/30D(W) include un port auxiliar suplimentar de admisie a apei, asigurând o circulație constantă a apei de răcire. Acest lucru permite apei de răcire să vină pentru a răci motorul, chiar dacă intrarea primară a apei a fost acoperită de resturile marine.

Fara picaturi de ulei – tava de scurgere

Tava de scurgere a filtrului de ulei nou adoptată oferă o îmbunătățire a funcționării, reduce deșeurile și păstrează o mentalitate ecologică.

SPECIFICAȚII

Motor 3 cilindrii – 4 timpi
Ieșire 25 Cp (18,4 kw)
Deplasare 500 Cc (30.5 cu.in.)
Bore x Accident vascular cerebral 61 X 57 mm (2,4 x 2,25 in)
Începe Electric sau Manual
Tip Control Telecomandă sau Mâner Tiller
Schimbător de viteze Înainte – Neutru – Invers
Raportul de Gear 2.17:1 (12:26)
Gama de selecție a elicelor 8″ – 14″
Înălțimea Transmării 15″, 20″
Combustibil Benzină fără plumb (87 Octane)
Tip Ulei Certificat NMMA FC-W® Ulei în 4 timpi** SAE 10W-30/40 (SF, SG, SH, SJ)
Capacitatea Uleiului 1,8 qt. (1,7L)
Rezervor de combustibil 6.6 US Gal. ( 25 L ) Rezervor de combustibil separat
Greutate* 128 lbs. ( 58 kg )
Ieșire alternator Opțional: 12V, 210W, 17.5A ( Standard pentru modele de pornire electrică )
Max. RPM Range 5.000 – 6.000
Injecție electronică de combustibil Standard
Sistem digital de aprindere CD Standard
Începeți în protecția angrenajului Standard
Sistem de răcire controlat cu termostat Standard
Eșapament prin intermediul The-Prop Standard
Supraîncălziți Buzzer Standard
Decupare și înclinare electrică Opțiune
Avertisment presiune ulei Standard
Viteza variabilă a ralantiului Standard
Unitate de apă superficială Opțiune
* Specificația greutății se bazează pe cea mai ușoară versiune.
** FC-W® este o marcă înregistrată a National Marine Manufacturers Assoc. (NMM)
Specificațiile și descrierile pot fi modificate fără notificare prealabilă.