MID-RANGE (25-100 cp)
Motor Ourboard Tohatsu MFS 90
MID-RANGE (25-100 cp)
Cel mai performat motor din categoria sa!
Noua generatie de motoare Tohatsu a pus foarte mult accent pe maximizarea performantei si mentinerea fiabilitatii. Aceasta inseamna o imbunatatire a puterii de varf, a cuplului si mentinerea unei greutati reduse.
Puterea este forța motrice din spatele fiecărui motor exterior. După ani de inginerie, proiectare și testare, suntem mândri să oferim cel mai bun motor din clasa 75/100/90/115 CP. Clasificarea cailor-putere a unui motor este determinată de deplasare și RPM maximă, dar creșterea deplasării crește și greutatea totală. Provocarea este de a minimiza deplasarea, dar în același timp maximizarea performanței de accelerație. Cheia a fost să proiectăm o galerie de evacuare pentru a revoluționa motorul nostru exterior. Eșapamentul Tohatsu 4-2-1 Performance Tuned reimaginat vă oferă cel mai bun cuplu din clasă pentru a genera o accelerație și o viteză maximă (versus sistemul traditional de evacuare 4-1). Acesta, impreuna cu un ECU imbunatatit, ofera un echilibru perfect intre performanta si eficienta. Permitand motorului Tohatsu sa aibe maximul de putere si cuplu incepand cu doar 3500-4000 rotatii pe minut.
Echipat cu caracteristici standard, cum ar fi sistemul de ralanti variabil, care vă permite să schimbați turația de mers în gol de la 650 la 850 rpm, un raport de transmisie scăzut (2,08:1) care vă oferă cuplul scăzut de care barca dvs. are nevoie, un sistem de spălare cu apă dulce conceput pentru face spălarea de rutină mai ușoară și un alternator cu putere mare de 41 amperi, MFS115 oferă caracteristicile de vârf în industrie pe care le așteptați de la Tohatsu.
Contacteaza-ne pentru modele si preturi!
Beneficii Tohatsu 90 CP în 4 timpi
- Design dinamic cu detalii sofisticate Click aici
- Performanță de plimbare cu barca
- Durabilitate superioară și greutate optimizată
- Economie de combustibil remarcabilă datorită designului unic SOHC-4V
- Sunet de motor inspirat de performanță și cel mai silentios la ralanti
- Programare ECU reglată fin
- Disponibil în lungimi de arbore lungi (20”) și ultra lungi (25”)
Performanță ridicată și operare ușoară
- 4-2-1 Performance Tuned Exhaust generează un cuplu mare pentru a vă duce mai repede la avion
- ECU reglat fin oferă o accelerație puternică atunci când este necesar
- Injecție electronică de combustibil
- MicroComputer Sistem de aprindere programat pentru porniri mai rapide
- Alternator de mare putere de 41 amperi
- Cutie de viteze nouă și îmbunătățită, cu placă de stropire mai largă și placă anti-ventilație
- Frecare reglabilă la direcție și lame de tăiere pentru reducerea efortului de direcție
- Power Trim și înclinare
Elemente fundamentale pentru confortul și fiabilitatea utilizatorului
- Capacuri Sheet Molding Compound (SMC) pentru durabilitate
- Componentele majore din aluminiu anodizate pentru o rezistență mai mare la coroziune
- Tavă de colectare a uleiului de sub filtrul de ulei pentru schimbări mai curate ale filtrului de ulei
- Filtrul de combustibil ușor accesibil și detașabil permite scurgerea simplă și rapidă a apei
- Peste 16 anozi de sacrificiu plasați strategic în toate componentele majore
- Prin evacuarea prop pentru o funcționare mai silențioasă
- Sistem de spălare cu apă dulce încorporat pentru spălarea ușoară de rutină
- Control variabil al vitezei de ralanti de la 650 la 850 RPM în 5 trepte
- O pompă de ulei trohoidă acţionată de arborele cu came asigură durabilitatea pe termen lung a componentelor critice ale motorului
- Căptușeală din oțel inoxidabil al carcasei pompei de apă pentru o durabilitate excepțională
Avertizare și protecție
- Avertizare de presiune scăzută a uleiului (vizual și sonor)
- Avertizare de supraîncălzire (audibilă)
- Protecție la pornire în treaptă pentru o pornire mai sigură a motorului
- Snur de siguranță (o caracteristică de protecție esențială standard pentru toate outboard-urile Tohatsu)
- Suprarev. limitator
CARACTERISTICI
4-2-1 Performanță de evacuare reglată
Galeria de evacuare agregată izometrică „4-2-1 Performance Tuned Exhaust” maximizează performanța cuplului și a accelerației. Acest design unic este primul în industrie și poate fi găsit doar pe Outboard-urile Tohatsu. Prin proiectarea fiecărei conducte de evacuare pentru a avea lungime egală, îmbinarea gazelor de evacuare a fiecărui cilindru creează o aspirație suplimentară care ajută la tragerea de evacuare din motor. Acest lucru elimină complet posibilitatea interferențelor de evacuare și îmbunătățește drastic performanța.
Video disponibil aici
Cuplu remarcabil
De la evacuarea reglată de performanță 4-2-1, MFS75/90/100/115 au cel mai mare cuplu care te duce în avion mai repede și atinge viteza maximă mai rapid decât oricare alți concurenți.
**Date bazate pe cercetări efectuate și colectate de Departamentul de Inginerie Tohatsu
Durabilitate superioară și greutate optimizată
Pentru durabilitate ridicată și pentru reducerea greutății, Tohatsu a optimizat fiecare componentă relativ grea, cum ar fi chiulasa, galeria de evacuare, baza motorului, baia de ulei, unitatea inferioară etc. .
Eficiență excelentă a combustibilului
MFS75/90/100/115 au un design unic SOHC-4V în clasa sa, unde concurenții sunt fie SOHC-2V, fie DOHC-4V. Bujiile sunt plasate strategic în centrul fiecărei camere de ardere pentru cea mai eficientă combustie, cu o conducere optimă a căldurii, ceea ce are ca rezultat funcționarea puternică și eficiența consumului de combustibil.
Linişte
Cu galeria de admisie de lungime uniformă, evacuarea reglată performanță 4-2-1 și ECU reglat fin, MFS75/90/100/115 oferă un sunet emoționant și inspirat de performanță. De asemenea, în portul Idle de mare capacitate, sunetele se reflectă unul asupra celuilalt pentru a amortiza fluxul de evacuare, ceea ce contribuie la cel mai scăzut sunet la ralanti.
Manevrabilitate
Cu programarea ECU reglată fin, MFS75/90/100/115 sunt proiectate să îmbunătățească accelerația atunci când este necesar, pentru a face barca să planeze mai repede. Când accelerați până la deschidere larg, ECU îl recunoaște și se aprinde în toți cei patru cilindri în același timp. Simultan, ECU optimizează și furnizează aer și combustibil adecvat, ceea ce face ca amestecul aer/combustibil să fie mai potrivit pentru accelerarea rapidă pentru a genera un cuplu mai mare. Cu cât cuplul este mai mare, cu atât veți obține o accelerație mai puternică, ceea ce va rezulta în lovituri de găuri îmbunătățite și, prin urmare, o planificare mai rapidă. (Faceți clic aici) De asemenea, suporturile superioare și inferioare și cutia de viteze sunt optimizate pentru răspuns direct la direcție și manevrabilitate și stabilitate mai mare.
Mâner multifuncțional cu comutator PTT Grip-End
Da! Exista si optiunea de comanda la mansa.
Mânerul multifuncțional este o alegere excelentă pentru uz comercial. Are o pârghie de schimbare mare, proiectată ergonomic, situată în față și un mâner de accelerație mai lung, cu un comutator PTT (Power Trim & Tilt) situat la capătul prindere, pentru o operare și o manevrabilitate mai ușoare. Pentru a echilibra diferite condiții de vânt și curent, sistemul de ralanti variabil permite utilizatorului să selecteze cea mai bună turație de ralanti din 5 intervale diferite de rpm prin simpla apăsare a butonului.
Ecran LCD TOCS de 4,3 inchi (opțional)
Ecranul LCD de 4,3 inchi TOCS (Tohatsu Onboard Communication System) se conectează la magistrala CAN și comunică direct cu ECU-ul motorului. Datele motorului, codurile de eroare și alarmele sunt afișate pe afișajul LCD.